Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 21. huhtikuuta 2011

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...part 2

Totesin, että on ihmeellistä ja hieman outoa, mutta parempi näin kuitenkin. Soittelin eilen illalla Retaleen exälle, että mitä vaatetta kannattaa laittaa tyttöjen mukaan ja mitä varavaatetta täällä on. Kyselin myös trullitteluintoa. Ja jutusteltiin niitä näitä. Tokihan tommonen on outoa, mutta koska se on mahdollista, niin miksi tehdä asioista turhan hankalaa?! Lasten etuahan tässä kaikki ajaa...

Toinen ihme juttu, tai siis puhelu, tuli soitettua tänään. Oma exä käy läpi prosessia, joka tulis jokaiselle meistä yllätyksenä. Ei siitä nyt sen enempää, mutta asiasta keskusteltuamme juttu jatkui muutenkin. Hassua, että olen tämän exä-asian kanssa niin tasapainossa tai jotain, että hyvin rauhassa kerroin lopuksi, kuinka se on muuten ihan hyvä tyyppi, mutta ei sen kans yhdes asua voi. Tunti kuukaudessa, kun elukoita käy kattomassa, riittää! Totes nauraen:Samoin! Mun varsinainen asia oli, että tois mulle Ruåtsin puolelta, Haaparannasta Falksalttia, kun sinne on menossa. Ja kyllä, ihan löytyy IcaMaxin hyllystä suolaa, jonka merkki on Falksalt. :D   No joo, eiköhän nyt ex-aiheet oo taas hetkeksi aikaa käsitelty... 

Nyxä-aiheeseen----> jännittää, kuinka taas jaksan 4 päivää mukuloiden kyläilyä. Enkä nyt tarkoita ollenkaan sitä, ettäkö niistä todellakaan mitään vaivaa olisi, vaan sitä, kuinka maltan hillitä itse itseäni, että voisin vähän jaksottaa ja säästellä voimiani. Kun niin kovasti haluan tehdä YHDESSÄ, koko porukalla, kaikkea kivaa. ÄijänRetales onneksi vähän toppuuttelee, vaikka sehän niitä ideoita mulle nimenomaan on antanut. :D :D  
Enköhän mä taas avaa sanaista katiskaani siitä, kuinka mun loppujen lopuksi tässä(kin) kävi. Rauhallista, aurinkoista ja keväistä Pääsiäistä. Virvotaan varvotaan kukin tyylillään! :)
 

1 kommentti: